Kako nastaju novi proizvodi?
Novi proizvodi imaju svoj proces nastajanja. Nije to samo tako jednostavno kako se čini. Velike su tu dileme koje se motaju po glavi… Kako napraviti? Gdje započeti? Koje materijale koristiti pri izradi?
Uglavnom, dugačak je to proces koji na kraju rezultira sa ne čime što će javnost ili prihvatiti ili odbaciti.
Ovog drugog dijela, odbacivanja gotovog novog proizvoda, toga u samom početnom procesu treba biti čim manje. Ako je ikako moguće potrebno ga je skroz izbaciti, jer će to sjeme sumnje, pogotovo ako niste sigurni u sebe, samo od sebe po malo rasti.
Najljepše je kada se vi sami zaljubite u ideju. E to vas onda vuče, gura i tjera naprijed!
Moj savjet vam je NE DIJELITE SVOJE IDEJE SA ŠIROKIM KRUGOM LJUDI, po mogućnosti NE DIJELITE IDEJU SA NIKIME.
Svatko će imati neki „dobronamjerni“ savjet kako bi vi trebali realizirati svoju ideju. Znamo da je to najčešće stvarno dobronamjerno. Ali ako to nije bila vaša prvotna vizija koja vam je proizvela leptiriće u trbuhu, i ne slaže se s vašom slikom vizije, već ju mijenja…, vjerujete mi, to nije savjet za vas.
Kada ste vi u svojoj glavi sami sa svojom idejom i razrađujete ju, smišljate kako, što, gdje… Vidjeti ćete da će vam dolaziti novi putevi i ideje kuda ići i što poduzeti.
Kako doći do odgovora kada zapnete?
Eventualno ako baš zapnete sa izvedbom nekog dijela, možete pitati sebe „Kako bi to mogla ili mogao napraviti, poboljšati?“. I naravno, zlatno pravilo u postavljanju pitanja samome sebi je nikako ne davati odgovor „Ne znam!“, jer je to izjavna rečenica. A na izjavne rečenice mozak neće pokrenuti svoje vijuge, već će misliti: „Aha, odgovor ima. Ne trebam se pokretati.“ Znači, postavimo pitanje i pustimo da odgovor sam dođe. I eto ga, sa novim odgovorima idemo dalje i novi proizvodi će biti napravljeni (ili što god da je bila vaša ideja).
Možda će izgledati odlično, a možda ćete kao i ja kod ovih naušnica, izradu ponavljati nekoliko puta da bi dobili ono što vam je prvotno bilo u glavi. Tokom izrade ćete možda promijeniti materijale, možda će na kraju ispasti sasvim neki drugi proizvod, ali najvažnije je da krenete jer akcija stvara reakciju odnosno nešto novo.
Da je važno biti ustrajan i ne odustati, najviše nam pokazuje upornost Thomasa Alva Edisona koji je izumio i prijavio više od 1000 patenata. Ne zna se koliko je točno puta pokušao napraviti žarulju, ali nije odustao dok nije bila izdržljiva i nije dugo gorjela. Kada su ga pitali zašto isponova pokušava napraviti žarulju, rekao je „Sada znam kako ne treba raditi“ i krenuo ispočetka.
Naravno, daleko sam ja od Edisona 🥰😂, ali ne odustajem!
Neke ideje odložim za kasnije dok čekam odgovor, neke nove ideje mi proizvedu toliko snažne leptiriće u trbuhu da sve ostavim i krenem ih realizirati, pa su tako nastale i ove naušnice… Glavno da idem dalje u ostvarenju svojih snova!
I na kraju ako javnost prihvati novi proizvod i dobijete puno povratnih informacija da se vašim kupcima to sviđa, ODLIČNO! A ako javnost ne prihvati novi proizvod, opet ODLIČNO! Sada znate u kom smjeru trebate ići i da još nisu spremni za taj proizvod ( što ne znači da neće biti za neko dogledno vrijeme).
Uglavnom samo vi šibajte dalje! Sve će biti onako kako je najbolje za nas.
Love you all
Maja ❤️